Go Back   FITNESS . NUTRITIE . ANTRENAMENT . CULTURISM . SUPLIMENTE NUTRITIVE . SCADERE IN GREUTATE > ANTRENAMENT
User Name
Password
FAQ Members List Calendar Search Today's Posts Mark Forums Read

Reply

Thread Tools Search this Thread Display Modes
Old 03-10-2008, 18:47   #1
alecss
Registered User

superseturi

buna ziua
am incercat un ''experiment'' zilele trecute.
mai intai trebuie sa va spun ca am nimerit intr-o sala de fitness in care sunt numai aparate de tot felul si cateva gantere...pana la 20kg....si nici o haltera
in fine, sunt incepator si cred ca e bine pana la urma pentru inceput
am incercat un program pt piept in care dupa impins am facut imediat fara pauza fluturari pana la epuizare si....simteam cum imi pompeaza pieptul pur si simplu si a doua zi aveam o febra de abia ma miscam.

ar fi bine sa pastrez metoda asta, NU?

(toate exercitiile sunt facute la aparate)
alecss is offline   Reply With Quote
Old 03-10-2008, 18:58   #2
Lukian
Registered User

Send a message via Yahoo to Lukian
Ce obiectiv ai?
Lukian is offline   Reply With Quote
Old 03-10-2008, 20:48   #3
alecss
Registered User

masa e principalul meu obiectiv
sunt ectomorf si mi-am facut un program de 3 zile pe saptamana dar o sa trec la 4 zile
alecss is offline   Reply With Quote
Old 03-10-2008, 21:23   #4
Alessandro
Registered User

Alessandro's Avatar

fluturarile clar nu sunt pt masa...in locul tau as incerca o serie de impins cu haltera, urmata imediat de una cu gantere...sau...impins haltera orizontal, urmat de impins haltera inclinat...daca tii neaparat sa facii superserii la aceeasi grupa. de obiceii superseriile sunt utilizate pt grupe antagonice...pt o mai buna pompare in zona respectiva
Alessandro is offline   Reply With Quote
Old 03-10-2008, 21:30   #5
Lukian
Registered User

Send a message via Yahoo to Lukian
Superseriile pentru piept nu sunt pentru masa.
Pomparea nu este un indicator al unui antrenament bun.
Lukian is offline   Reply With Quote
Old 03-10-2008, 21:33   #6